یزدفردا:رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.

 

تسهیلات قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت پرداخت می‌شود

‌به گزارش یزدفردا  نقل از روابط عمومی بانک مرکزی،‌ محمدرضا فرزین در سومین جشنواره بین‌المللی همام با نمایش ۸۰۰ اثر هنری هنرمندان دارای معلولیت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ کشور جهان، اظهار داشت: بسترهای حمایت از آثار و تولیدات هنرمندان معلول برتر در این جشنواره توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی فراهم است.

 

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به آثار حاضر در این جشنواره تصریح کرد: روح بزرگ هنرمندان معلول در آثار هنری این عزیزان کاملا هویداست و حمایت از این آثار و تولیدات یکی از وظایف و محورهای مسولیت‌ اجتماعی شبکه بانکی کشور است.

‌فرزین همچنین با اشاره به پرداخت وام خوداشتغالی به هنرمندان برای حمایت از آنان و شناسایی استعدادهای موجود در این بخش تاکید کرد: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا